niedziela, 28 maja 2023

Czarne żagle. Kłamstwo. | Czyli Paulina Jurga, jakiej nie znacie ;)

 Bookmorning!


Przychodzę dziś do Was z czymś wielkim, co wstrząśnie rynkiem czytelniczym i od tej pory nic już nie będzie takie samo :D

Na wstępie odrobina historii...

Jakoś ze 2 lata temu dostałam od Pauliny tekst. Surową wersję pierwszego tomu jej nowej, zaskakującej historii. Poprosiła mnie o opinię i określenie, czy takie coś by się przyjęło na naszym rynku :)

Szybko zasiadłam do lektury, która oderwała mnie od realu i wchłonęła w otchłań oceanu!

Paulina była wtedy w mafijnym transie, gdzieś między Matnią a Ławrusznikiem :D

Po lekturze przez chwilę nie mogłam opanować szoku, ale jak się już pozbierałam, to pragnęłam jedynie by Autorka jak najszybciej przesłała tekst do Wydawcy :)

Do dziś dusze w sobie treść tej książki, nie mogąc z nikim o nim porozmawiać. Nie macie pojęcia, jak się cieszę, że i Wy w końcu poznacie nową odsłonę Pauliny i jej idealny w każdym calu romans historyczny :D

Ogłaszam wszem i wobec, że dokładnie za miesiąc, 28. czerwca, będzie miała miejsce premiera pierwszego tomu serii Czarne żagle, pt. Kłamstwo!!

Czarne żagle. Kłamstwo - okładka
Źródło zdjęcia: otwarte.eu



Co dostaniecie, ukryte pod tą piękną okładką? 

Jak dla mnie to książka, która rozwala system. Wrzuca nas na głębokie wody, podtapia i zostawia bez dostępu do tlenu ;-)

Na jej lekturę polecam zorganizowanie sobie dłuższej chwili, bo jak już zaczniecie, to nie będziecie mogli się oderwać. Kilka szklanek to takie zalecane minimum ;-)

Przeniesiecie się w okolice AD 1700. Dowiecie się, jakiego kodeksu przestrzegali Czarni Bracia i co mogło się stać, gdy na pokładzie pojawiła się zakazana tam niewiasta.

Marcos namiesza, a Francisca nie pozostanie mu dłużna ;-)

Cóż mogę dodać, nie zdradzając fabuły?

Czekajcie, czytajcie, a potem błagajcie Autorkę o szybkie wydanie kolejnych tomów! :)


Znacie inne powieści Pauliny?

Jeśli nie, koniecznie musicie nadrobić!


Serie mafijne:



Z dodatkowym tomem jedynie w formie e-booka:


Oraz nietypowy jak na Paulinę romans, dla miłośniczek wszystkiego, co grzeszne i zakazane ;-)


Miłej lektury!!

#czytambolubie #czytajlegalnie #czytamlegalnie #bookstagram #bookstagrampl #lotkabook #polishgirl #booklover #kochamczytać #weekend @paulinajurga_ @wydawnictwootwarte #czarneżagle #piraci #wydawnictwootwarte #romanshistoryczny #blacksails #paulinajurga #czytamjurgę #jurgomania #jurgajesttylkojedna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz