sobota, 27 maja 2023

Jak obiecałam, tak wróciłam. Idzie nowe ;-)

 Cześć wszystkim!

Długo mnie tu nie było, chociaż kto mnie obserwuje na SM, wie, że tam działałam, chociaż w ograniczonym stopniu.

Po kilku życiowych zakrętach zakończonych zmianą pracy wracam pełną parą do pisania...

Oj, ale mi tego brakowało :)

Gwoli wyjaśnienia, wklejam jeden z ważniejszych wpisów ostatnimi czasy na moim Ig:


Hej hej!!

Wpadam z postem, w którym chcę zamknąć pewien etap. Miał być piękny i przyjemny, wsadziłam w niego całą siebie, a wyszłam z niczym..
Ale po kolei.
Jak pewnie wiecie, moja przygoda z recenzjami została wstrzymana w ubiegłe wakacje, gdy otrzymałam pracę marzeń, bo w "wydawnictwie" (cudzysłów zamierzony).
Pierwszy miesiąc był super ..a potem się zaczęło...
Rozliczałam się przez Useme (swoją drogą extra portal), gdzie każda kolejna faktura była opłacana z opóźnieniem...ale była.
Potem dostałam możliwość przejścia na umowę, więc myślę SUPER! Stawka nie najgorsza, pozostało pracować i się cieszyć.
Wyobraźcie sobie, że na pracy się skończyło, cała radość poszła się gonić...
Mamy kwiecień, idą Święta, a j anie mam ani złotówki za styczeń i luty. Od marca zrezygnowałam, gdy otrzymałam kolejne zapewnienie pod tytułem "już zaraz będzie przelew"...

Mam nadzieję, że te pieniądze odbiją im się czkawką, a spędzane za nie, czyli na nasz koszt (bo to nie tylko mnie spotkało) wyjazdy wakacyjne będą kompletnie nieudane.

A tym, co dotarli do końca, Wesołych, Spokojnych Świąt w milszej atmosferze niż moja.
I żeby Wam nigdy nie było po drodze z nieuczciwymi pracodawcami!

#czytambolubie #czytajlegalnie #czytamlegalnie #bookstagram #bookstagrampl #lotkabook #polishgirl #booklover #kochamczytać #wielkanoc #oszustwo #niezyczenikomu #nigdywięcej



Tak więc wiecie już więcej. Od dnia, w którym go napisałam, nic się nie zmieniło, wydawca dobrze się bawi na Targach Książki w Warszawie, a ja nie widziałam złamanej złotówki.


Odchorowałam, wracam do współprac i nowych recenzji, bo książki to jednak inny świat. Nie spotkacie tam oszustów i żadna byle szefowa Was nie wykorzysta ;-)


Miłego weekendu!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz